Erzurum’da moto kuryenin motosikleti seyir halindeyken alev aldı
Erzurum’un Palandöken ilçesinde moto kurye olarak çalışan K.S.A.’nın kullandığı motosiklet, seyir halindeyken çıkan yangında kullanılamaz hale geldi. İddiaya göre, bir gün önce tamirden alınan motosikletle sipariş teslimatı yapan K.S.A., Şehit Polis Abdulkadir Güngör Bulvarı üzerinde ilerlediği sırada aracın performansında düşüş olduğunu fark etti. Yaklaşık 15-20 metre daha ilerleyen kurye, duyduğu patlama sesinin ardından arkasına baktığında motosikletin alev aldığını gördü. Durumu fark eden K.S.A., motosikleti yol ortasında bırakarak güvenli bölgeye geçti. Bu sırada olay yerinden geçen sivil bir polis memuru, yolu trafiğe kapatarak durumu telsizle ilgili birimlere bildirdi. Yangına ilk müdahaleyi ise aracındaki yangın söndürme tüpünü kullanan bir sürücü yaptı. Ancak…



